donderdag 3 november 2011

Engelen



Over 7 weken is het al Kerst, voor mijn gevoel duurt het nog veel langer en weet ik nog precies wat ik vorige Kerst heb gedaan. De tijd gaat zo snel! Vorig jaar was dit mijn Kerstboom, een boom vol allemaal gekleurde engeltjes in een eigenlijk veels te grote Kerstboom die ik had uitgezocht! De glazen engeltjes waren vorig jaar zo´n groot succes dat we ze dit jaar weer in de winkel hebben. De glazen engeltjes hang je in de boom of tak, of zet je op een mooi plekje in je huis! In hun buik hebben ze een led lichtje. Deze veranderd telkens van kleur... Eigenlijk zonde om ze alleen met Kerst te voorschijn te halen.
(De engelen zitten met zijn 6en in een geschenkdoos)

2 opmerkingen:

  1. Zijn de engeltjes nog te koop? Ik kan ze niet vinden in de shop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De engeltjes zijn dit jaar weer een topper. Nog maar 1 doos op voorraad. Mocht je interesse hebben, mail dan naar info@kadoenzoshop.nl
    Prijs €16,95 verzendkosten €6,75

    BeantwoordenVerwijderen