vrijdag 9 december 2011

Kerstboom 2011


Vorig jaar had ik een Kerstboom vol met glazen engeltjes, die nog allemaal in een doos op zolder liggen. Zonde... even nog iets verzinnen wat ik er dit jaar mee ga doen. Dit jaar helaas geen zin en weinig tijd om een 'echte' boom neer te zetten. Eigenlijk wil ik een witte neppert met al standaard lampjes erin hebben, maar de één is te klein, de ander té lelijk. Dus ik moest wel iets anders verzinnen, want we moeten natuurlijk wel in de Kerstsfeer komen. Echt nog geen idee dat we over 2 weekjes al bijna aan het Kerstdiner zitten. Dus met fluo roze tape (ik ♥ fluo) een kerstboom op de muur getaped. En kijk mijn Kerstboom staat :) Nouja... staat? Plakt bedoel ik. De herten/ rendierkoppen staan het hele jaar al te pronken in mijn huiskamer, maar zijn nu extra leuk en geven nog meer een kerstgevoel. Deze geweldige herten/rendieren zijn van het Italiaanse merk Miho.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten