zondag 6 mei 2012

Milestone Baby Cards


Wow, gelijk verliefd toen ik dit nieuwe Nederlands product zag. Dat terwijl ik zelf nog geen kinderen heb. Want met de Milestone Baby Cards kan je de mijlpalen van je baby vastleggen. Schrijf de datum op de kaart en neem een foto. Zo vergeet je nooit wanneer je baby voor het eerst lachte, kroop of mama zei en hoe klein hij of zij was. Een set bestaat uit 31 geïllustreerde kaarten in een luxe bewaardoosje, 28 milestone kaarten, 2 'this set belongs to' kaarten en 1 'how to use' kaart.De Milestone baby kaarten worden in Nederland geproduceerd. Gedrukt op FSC-gecertificeerd papier dat is zuur-en chloorvrij en alles wordt gedrukt met Vega-Fast inkt: een Nederlandse drukinkt op basis van plantaardige oliën.
Even denken wie er in mijn omgeving zwanger is... hmmm niemand ben ik bang, wij hebben net een babyboom achter de rug, jammer!
webshop

1 opmerking:

  1. He Louise,

    Wat een leuke kaarten...jammer dat mijn kids al groter zijn...
    Ik heb mijn blog gerestyled...wat vind je ervan?
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen