dinsdag 16 oktober 2012

Hoera! 4 jaar

HOERA! Vandaag viert Kado & Zo haar verjaardag... alweer 4 jaar!
Ik kan me nog héél goed herinneren hoe de opening 4 jaar geleden was. Een vriendinnetje, die speciaal had vrij genomen om te helpen tijdens de opening, had een mooi lint gekocht en bedacht dat ik zelf mijn winkel moest openen door het lint door te knippen. Allemaal leuke klanten, lieve vrienden en familie en leveranciers kwamen kijken naar de nieuwe winkel in het leuke Elst. Een heel leuk openingsweekend.

Altijd op zoek naar nieuwe en leuke artikelen, hier ben ik dagelijks mee bezig en daarom is het assortiment altijd verassend en vernieuwend. Kado & Zo verkoopt inmiddels niet alleen maar kadootjes voor jong en oud, maar sinds 2009 ook de rokjes van Zand Amsterdam. Later de retro jurkjes van het Belgische Froy & Dind en sinds kort de nieuwe babykleertjes van het Nederlandse merk Beebies. En trots zijn we dat we de prachtige shawls van POM Amsterdam mogen verkopen. Kado & Zo is bijna een 'mini warenhuisje' :) Veel klanten komen voor onze mooie kaarten collectie, net even anders dan in de andere winkels. In 2008 begonnen met 4 kaartenmolens en inmiddels staan er nu 12 molens, met meer dan 600 kaarten.

Sinds vorig jaar kan je 24/7 shoppen op kadoenzoshop.nl. En met succes, dagelijks versturen we pakketen door het hele land en zelfs naar België en Frankrijk.
Nu 4 jaar later, kan ik mijn leven niet meer voorstellen zonder Kado & Zo en nog ZOVEEL leuke plannen en ideeën. Dus op naar nog heel veel jaartjes Kado & Zo én kadoenzoshop.nl!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten