donderdag 18 april 2013

Kopenhagen!

Kopenhagen staat al jaren op mijn lijstje en afgelopen weekend ging ik eindelijk naar deze stad! In verband met de winkel kan ik lastig weg, hierdoor was de winkel helaas twee daagjes gesloten (sorry). Gelukkig kwamen er vandaag veel klanten vragen hoe het was geweest en dat het helemaal niet erg was dat de winkel twee daagjes gesloten was.

Ik ging ook naar Kopenhagen om inspiratie op te doen voor de winkel en op zoek naar leuke nieuwe spulletjes. Toen ik gister avond thuis kwam, heb ik gelijk alle foto's bekeken. WOW... mijn hoofd zat zo vol ideeën dat ik niet meer kon slapen. Ik heb zin om mooie nieuwe kasten te maken, de muren een kleurtje te geven en de winkel in een nieuw jasje te stoppen :)

Kopenhagen was wel heel anders als ik had verwacht, het was een beetje rommelig en minder hip dan ik dacht. Maar wat een leuke winkel(tje)s, straatjes, gekleurde huisjes en lekker eten! De volgende keer als ik ga, huur ik een fiets om nog meer van de stad te zien.


 






























Geen opmerkingen:

Een reactie posten