maandag 6 oktober 2014

Woonbeurs 2014!

Op zondag bezocht ik De Woonbeurs in Amsterdam! Een dagje inspiratie opdoen voor de winkel, maar natuurlijk ook voor thuis. Dit kleurrijke bureau stond in het 101 Woonideeën huis. Hier word ik blij van! 
Zo jammer dat 101 Woonideeën er volgend jaar niet meer is.

De neon art van Seletti die ik sinds een paar weken verkoop was hip op de beurs. In het het VT Wonen huis hing de mooie tekst: Celebrate whenever you can!
Ik hou van deze tekst, want je moet overal een feestje van maken.

Retro planten en cactussen in oude stolpen en stoere kartonnen dozen!


In mijn huis staat een stolp op grote kast in de woonkamer waar ik elke keer iets anders onder etaleer. Iets wat de aandacht mag hebben of gewoon heel mooi is om een bijzonder plekje in huis te krijgen. Maar wat zou ik zo'n stolp er graag bij willen hebben. Je hoeft er niet eens wat onder te zetten, hij is zo al mooi als lamp.

Binnenkijken bij Willem-Alexander en Máxima, het huis van de Koning en Koningin is nagebootst door VT Wonen. In de slaapkamer van de drie prinsesjes hing het magneetbehang met het konijn van Groovy Magnets!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten